Xarxa sense fil de la Universitat d'Alacant

La Xarxa Sense fil de la UA (eduroam) és una extensió de la xarxa local, disponible en el 99% del Campus de Sant Vicent.

eduroam (education roaming) és un projecte internacional en el qual participa la Universitat d'Alacant, que pretén crear un únic espai Wifi que possibilite l'accés sense fil a Internet de manera senzilla quan es duga a terme un desplaçament a una institució associada al projecte.

Pots configurar-ho seguint les instruccions i programes de configuració disponibles. Suport i ajuda.

30 juliol 2021

Finalitza l'assistència tècnica Wi-Fi oferida en diversos punts del Campus

Per a obtenir assistència tècnica, solucionar dubtes o realitzar suggeriments sobre la xarxa Wi-Fi de la UA, pots manar-nos un correu a wireless@ua.es o contactar telefònicament amb l'extensió 9393 (CAU).