EDUROAM. Utilitat de configuració per a Windows

La següent utilitat permet la instal·lació automàtica del certificat CA, sense necessitat de descarregar-ho prèviament del Campus Virtual, i la configuració d'eduroam en Windows 7, Windows 8, 8.1 i Windows 10.

1. ¿Has d'ACTIVAR la wifi en UACloud?

Si el teu identificador és:

• @ua i tens UACloud, has d'entrar en ell i activar-la.
  • @alu i estàs matriculat/a aquest curs en Grau o Postgrau, has d'activar-la en UACloud.
  • @LOCAL, ja tens la wifi activa.

2. Com CONFIGURAR el teu dispositiu

1. Descarrega i executa la utilitat de configuració per: Windows 7 / Windows 8, 8.1 i Windows 10.

2. Es mostrarà la pantalla de configuració on has d'introduir el teu identificador i contrasenya en les caselles corresponents.
    La configuració inclourà aquestes dades i el teu ordinador es connectarà automàticament a eduroam en finalitzar la instal·lació.

3. Prem en "Start Setup". La barra de progrés avançarà fins a completar-se, i llavors podràs prémer en "Exit" per a acabar.

Aplicació eduroam per a Windows

Amb aquesta utilitat també tens l'opció d'eliminar la configuració d'eduroam i el perfil d'usuari existent (molt útil quan un portàtil canvia de persona), prement sobre "Remove eduroam".

Preguntes freqüents

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant