EDUROAM. Instal·lació per a Windows Phone 8.1

1. ¿Has d'ACTIVAR la wifi en UACloud?

Si el teu identificador és:

• @ua i tens UACloud, has d'entrar en ell i activar-la.
  • @alu i estàs matriculat/a aquest curs en Grau o Postgrau, has d'activar-la en UACloud.
  • @LOCAL, ja tens la wifi activa.

2. Com CONFIGURAR el teu dispositiu

Primer has de descarregar el certificat CA a través d'Internet Explorer del dispositiu utilitzant una wifi de la teua confiança o a través de la xarxa de dades telefònica. Pots obrir-ho o si tens instal·lat un administrador d'arxius, pots guardar el certificat en el teu dispositiu i obrir-ho posteriorment amb aquesta aplicació.

Et preguntarà si desitges instal·lar el certificat "inal.16.cpd.ua.es" al que has de respondre prement sobre el botó "Instal·lar". Selecciona "obrir" per a continuar amb la instal·lació o guardar si vols seguir més tard. En el primer dels casos, apareixerà una pantalla indicant que s'ha instal·lat el certificat correctament.

Certificat instal·lat

Instal·lar certificat

Obrir certificat

Torna al menú principal i contínua amb la configuració d'eduroam.

Entra en la carpeta Configuració → Wi-Fi

Configuració

Wi-Fi

Activa la xarxa Wi-Fi si no ho està ja i fes clic sobre la xarxa "eduroam" que ha sigut detectada per a configurar-la de la següent manera:

1. Connectar-se amb --> Selecciona nom d'usuari i contrasenya
  2. Introdueix el teu Nom d'usuari d'UACloud
  3. Introdueix la teua Contrasenya d'UACloud
  4. Validació del certificat de servidor --> Selecciona entitat de certificació
  5. Selecciona el certificat CA de la Universitat d'Alacant anomenat ES, Alicante, Sant Vicente del Raspeig el certificat del qual siga inal.16.cpd.ua.es.

Configuració eduroam

Seleccionar certificat inal16

Una vegada realitzat el pas anterior el teu dispositiu es connectarà a eduroam.

Preguntes freqüents

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant