EDUROAM. Instal·lació per a Windows Phone 7

1. ¿Has d'ACTIVAR la wifi en UACloud?

Si el teu identificador és:

• @ua i tens UACloud, has d'entrar en ell i activar-la.
  • @alu i estàs matriculat/a aquest curs en Grau o Postgrau, has d'activar-la en UACloud.
  • @LOCAL, ja tens la wifi activa.

2. Com CONFIGURAR el teu dispositiu

Primer has de descarregar el certificat CA a través d'Internet Explorer del dispositiu utilitzant una wifi de la teua confiança o a través de la xarxa de dades telefònica.

Et preguntarà si desitges instal·lar el certificat "inal.16.cpd.ua.es" al que has de respondre prement sobre el botó "Instal·lar". Et comunicarà que s'ha instal·lat correctament i hauràs de tornar al menú principal.

Windows Phone 7_2

Windows Phone 3

Entra en la carpeta Configuració → Wi-Fi

Windows Phone 7_1

Windows Phone 4

Activa la xarxa Wi-Fi si no ho està ja i fes clic sobre la xarxa "eduroam" que ha sigut detectada.

Windows Phone 7_5

Per a finalitzar, et demanarà l'usuari contrasenya de UACloud i connectaràs amb la xarxa eduroam.

Preguntes freqüents

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant