EDUROAM. Instal·lació per a Mac OS X Lion, Mountain Lion, Mavericks, Yosemite i El Capitan

Per a configurar la connexió de Mac OS X 10.7 Lion, 10.8 Mountain Lion, 10.9 Mavericks, 10.10 Yosemite o 10.11 El Capitan a la xarxa sense fil eduroam, has de seguir els següents passos:

1. ¿Has d'ACTIVAR la wifi en UACloud?

• Si el teu identificador és:
    • @ua i tens UACloud, has d'entrar en ell i activar-la.
    • @alu i estàs matriculat/a aquest curs en Grau o Postgrau, has d'activar-la en UACloud.
    • @LOCAL, ja tens la wifi activa.

2. Com CONFIGURAR el teu dispositiu

1.  Descàrrega i obri el fitxer de configuració eduroam-ua.mobileconfig.

2.  Apareixerà la següent pantalla en la qual et preguntarà si desitges instal·lar "eduroam". Prem a" Continuar". En la captures apareix el certificat inal09.cpd.ua.es però actualment s'utilitza inal.16.cpd.ua.es.

Instal·lador eduroam per a Mac Lion1

3.  Torna a prémer en "Continuar".

Instal·lador eduroam per a Mac Lion2

4.  Introdueix el teu usuari/a i contrasenya i prem a" Instal·lar".

Instal·lador eduroam per a Mac Lion3

5.  A continuació et demanarà la contrasenya de l'equip per a realitzar les modificacions necessàries en el sistema.

6.  En aquest moment ja tens creat un perfil wifi anomenat "ua.eduroam" que guarda la configuració de la xarxa sense fil de la UA i et permet accedir a ella automàticament.

Preguntes freqüents

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant