EDUROAM. Instal·lació per a Mac OS amb LEOPARD

Per a configurar la connexió de Mac OS X 10.5 LEOPARD a la xarxa sense fil "eduroam" has de seguir els següents passos:

1. ¿Has d'ACTIVAR la wifi en UACloud?

• Si el teu identificador és:
    • @ua i tens UACloud, has d'entrar en ell i activar-la.
    • @alu i estàs matriculat/a aquest curs en Grau o Postgrau, has d'activar-la en UACloud.
    • @LOCAL, ja tens la wifi activa.

2. Com CONFIGURAR el teu dispositiu

En la captures apareix el certificat inal09.cpd.ua.es però actualment s'utilitza inal.16.cpd.ua.es.

1.- Importa el certificat CA:

Per a importar el certificat de seguretat, que prèviament has descarregat, has d'accedir al gestor de certificats de MAC que es diu "Accés a Claus" i que es troba en "HD->Applications-> Utilities->Accés a Claus":

Importa el certificat arrossegant el certificat a l'apartat Sistema.

Et mostrarà la següent pantalla en la qual has de seleccionar "confiar sempre".

Una vegada importat el certificat has de configurar la connexió accedint al menú "Accedir a una altra xarxa" :

Fes clic a mostrar xarxes.

Introdueix les dades d'usuari i contrasenya.

Prem Accedir i l'ordinador connectarà a eduroam.

Per a tenir correctament configurada la wifi és necessari realitzar aquest últim pas. Obri el panell de preferències de xarxa

Selecciona Airport i fes clic en Avançat.

Selecciona 802.1X i marca com a autenticació PEAP.

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant

Alacant (Espanya)