EDUROAM. Instal·lació per a Blackberry 8520, 9800 i similars

1. ¿Has d'ACTIVAR la wifi en UACloud?

Si el teu identificador és:

• @ua i tens UACloud, has d'entrar en ell i activar-la.
  • @alu i estàs matriculat/a aquest curs en Grau o Postgrau, has d'activar-la en UACloud.
  • @LOCAL, ja tens la wifi activa.

2. Com CONFIGURAR el teu dispositiu

En la captures apareix el certificat inal09.cpd.ua.es però actualment s'utilitza inal.16.cpd.ua.es.

Connecta la Blackberry a l'ordinador mitjançant cable USB i selecciona en el dispositiu "Unitat USB".

Descarrega el certificat CA i guarda-ho dins d'una carpeta de la BlackBerry.

Desconnecta la BlackBerry del PC i entra en "Aplicacions" i després en "Arxius" en ella, selecciona "Carpeta d'arxius" i localitza la carpeta on vas guardar el certificat wifi.

Gestor de archivos

Prem sobre el certificat (*.der) i marca la casella que apareix just sota. Torna a prémer sobre el certificat (*.der) i selecciona "Importar Certificat".

Instalar certificado

Et demanarà una contrasenya nova per a "l'Accés al magatzem de claus" la primera vegada que utilitzes aquesta aplicació. Recorda-la perquè no té res a veure amb el PIN del dispositiu.
Tria "" quan et pregunte si desitges confiar en el certificat instal·lat i torna al menú principal del dispositiu.

Entra a "Gestionar connexions" per a configurar eduroam.

Gestionar conexiones

Activa la Wi-Fi si no ho està ja i selecciona "Configurar Wi-Fi".

Configurar eduroam1

Prem sobre la wifi detectada d'eduroam  i configura les opcions com s'indica i es mostren en la següent pantalla.

• En "Subtipo Enterprise:" selecciona "PEAP".
  • En "Nom d'usuari:" i "Contrasenya:" introdueix les teues dades de Campus Virtual.
  • En "Certificat de CA:" selecciona el certificat que has importat anteriorment de la UA (apareixerà l'últim de la llista).
  • En "Seguretat de vincle intern:" selecciona "EAP-MS-CHAP v2".

Configurar eduroam2         Configurar eduroam3

Prem a "Connectar" i al cap d'uns segons es connectarà a eduroam i es guardarà la configuració.

Configurar eduroam4

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant