EDUROAM. Instal·lació amb app per a ANDROID 4.3 i posteriors

android (versió 4.3, 4.4, 5, 6, 7 i 8)

1. ¿Has d'ACTIVAR la wifi en UACloud?

Si el teu identificador és:

• @ua i tens UACloud, has d'entrar en ell i activar-la.
  • @alu i estàs matriculat/a aquest curs en Grau o Postgrau, has d'activar-la en UACloud.
  • @LOCAL, ja tens la wifi activa.

2. Com CONFIGURAR el teu dispositiu

Connectat amb xarxa de dades o a una xarxa wifi de confiança, accedeix des del teu dispositiu android a la tenda Google Play i cerca i instal·la l'app eduroam CAT creada per GÉANT Association.

App Android per a eduroam

Si vas a configurar eduroam d'una institució propera a tí, pots activar la ubicació de la teua dispositvo i l'aplicació et mostrarà els perfils de configuració més pròxims.

Perfil configuració

Si cerques el perfil de configuració d'una institució en concret, has d'accedir a la web d'eduroam CAT i seleccionar la que t'interesse.

En tots dos casos, es descarregarà un fitxer de configuració en el teu dispositiu android que has d'obrir.

Descàrrega del perfil

Apareixerà en l'app eduroam CAT la configuració wifi de la institució seleccionada. Si estàs d'acord, has de prémer sobre Install.

Instal·lació perfil

Es mostrarà la pestanya Install en la qual apareix el nostre estat actual de connexió i on has d'introduir la teua identificació i contrasenya de wifi. Per a finalitzar prem en el botó Install.

Si no utilitzes un mètode de desbloquege segur en el teu dispositiu, en aquest moment t'eixirà un avís para tries un entre contrasenya o PIN. En alguns casos també podràs triar un patró.
Un mètode de desbloquege segur és obligat per Google per a utilitzar certificats en dispositius amb Android.

Identificació

Preguntes freqüents