Canvi de contrasenya Wifi en MAC OS

Captures realitzades en macOS Mojave (10.14)

1. Eliminar perfil Wifi

Abans de canviar la contrasenya d'eduroam en la teua macOS has de fer-ho prèviament en UACloud.

En la cantonada superior esquerra, desplega el menú Apple (poma)1 i fes clic en Preferències del Sistema2.

1 Menú Apple

Accedeix a Perfils fent clic en la icona marcada en la imatge següent.2 Preferències sistema

Selecciona el perfil eduroam i fes clic en el símbol menys (-) per a eliminar el perfil.3 Eliminar perfilConfirma l'eliminació del perfil "eduroam" i a continuació introdueix la contrasenya de l'usuari macOS per a permetre el canvi en la configuració.

Confirmar esborrat perfil

2. Instal·lar perfil Wifi

Descàrrega i obri el fitxer de configuració eduroam-ua.mobileconfig.

Apareixerà la següent pantalla en la qual et preguntarà si desitges instal·lar "eduroam". Prem a "Continuar".

1 Instal·lar perfil

Confirma que el certificat en el qual el teu ordinador confiarà és "inal.16.cpd.ua.es" i prem de nou a "Continuar".

2 Instal·lar perfil

Introdueix el teu usuari i contrasenya i prem a "Instal·lar".

3 Dades d'usuari

A continuació et demanarà la contrasenya de l'equip per a realitzar les modificacions necessàries en el sistema.

En aquest moment ja tens creat un perfil wifi anomenat "ua.eduroam" que guarda la configuració de la xarxa sense fil de la UA i et permet accedir a ella automàticament.

Preguntes freqüents

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant