Canvi de contrasenya Wifi en iOS

Captures realitzades en iOS 12

Abans de canviar la contrasenya d'eduroam en el teu dispositiu amb iOS has de fer-ho prèviament en UACloud.

Una vegada realitzat el canvi en UACloud, encara que el teu dispositiu t'ho sol·licite, NO introduïsques el teu usuari i contrasenya d'eduroam fins que no s'indique en les intrucciones detallades a continuació.

Entra en Ajustos → General i després cerca l'apartat Perfils.

Perfils

Prem sobre el perfil ua.eduroam i després sobre el botó Eliminar perfil.

Perfil eduroam

Eliminar perfil eduroam

Si el teu dispositiu iOS no conté el perfil ua.eduroam no tens la xarxa sense fil de la UA correctament configurada i has de seguir les següents instruccions.

Una vegada eliminat el perfil Wifi amb la contrasenya antiga has d'instal·lar de nou el perfil de configuració Wifi.

Punxa sobre el perfil de configuració eduroam-ua.mobileconfig o escaneja el següent QR.

Prem sobre Permetre quan es mostre la següent pantalla d'avís.

Permetre accés configuració

A continuació prem a Instal·lar per a configurar eduroam en el teu dispositiu.

Instal·lar perfil

Instal·lar perfil 2

Introdueix el teu usuari i nova contrasenya.

Nom d'usuari

Contrasenya

La pantalla indicarà que el perfil s'ha instal·lat. Prem OK i tindràs llest el teu dispositiu per a utilitzar eduroam.

Perfil instal·lat

Preguntes freqüents