Canvi de contrasenya Wifi en Android 3-8

(versions 3-8) Captures realitzades en un Lenovo Tab 4

Abans de canviar la contrasenya d'eduroam en el teu Android has de fer-ho prèviament en UACloud.

Entra en Ajustos --> WLAN.

WLAN

Prem sobre eduroam i mantingues pressionat fins que apareguen les opcions. Selecciona Modificar xarxa.

Les pantalles i opcions poden variar depediendo del fabricant del dispositiu i de la versió d'Android. Per a dispositius Xiaomi punxa ací per a veure les captures de pantalla.

eduroam

Modificar xarxa

Introdueix la nova contrasenya en el camp corresponent i prem a Guardar. No fa falta modificar res més de la configuració.

Canviar contrasenya

Comprova que l'autocompletat del teclat no haja inserit espais en blanc en l'usuari ni que l'autocorrector haja modificat la contrasenya introduïda.

Preguntes freqüents

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant