Canvi de contrasenya Wifi en altres Android

(versió 8) Captures realitzades en un Xiaomi Redmi 5.

Abans de canviar la contrasenya d'eduroam en la teua Android has de fer-ho prèviament en UACloud.

Entra en Ajustos → Wi-Fi i fes clic en la fletxa assenyalada de la xarxa eduroam.

1 Modificar eduroam

Desplaça't fins al final de les característiques de la xarxa i prem a Modificar xarxa.

2 Modificar xarxa

Introdueix la nova contrasenya en el camp corresponent i prem a Guardar. No fa falta modificar res més de la configuració.

3 Modificar contrasenya

Si volgueres canviar qualsevol altre paràmetre de la configuració has de seleccionar Opcions avançades.

Preguntes freqüents

Servei d'Informàtica Xarxa Sense fil de la Universitat d'Alacant