PUBLICACIÓ EN EL WEB DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT Servei d'Informàtica

Logo Servei d'Informàtica   Servei d'Informàtica
Servei d'Informàtica

PUBLICACIÓ EN EL WEB DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

La Universitat d'Alacant disposa d'un sistema per a publicar pàgines en el servidor web de la UA . Aquestes pàgines han de respectar la normativa descrita en el Condicions d'ús dels recursos informàtics i de comunicacions de la Universitat d'Alacant.

Per a poder publicar pàgines web personals en el servidor de la Universitat d'Alacant és necessari enviar una sol·licitud de web al Servei d'Informàtica. Quan hàgem rebut la sol·licitud, assignarem el permís i enviarem un correu al remitent de la sol·licitud amb la informació necessària d'accés a la nova web.

EINES DE PUBLICACIÓ WEB

L'eina per a publicar pàgines web personals és Vualà. Per defecte, el format de la pàgina web personal serà el mateix que el format de la pàgina institucional de la univesidad, no obstant açò, ES pot utilitzar un de propi indicant-ho així en la sol·licitud.

NOM D'USUARI I CONTRASENYA DE PUBLICACIÓ

La forma d'accedir a Vualà és amb el correu electrònic de la Universitat d'Alacant i la seua contrasenya.

No serà possible accedir al sistema de publicació de Vualà amb amb un correu que no seá de la Universitat d'Alacant.

Per a qualsevol dubte o incidència sobre aquest servei contacte amb:
e-mail: web@alu.ua.es