Web Institucional de la Universitat d'Alacant

Publicar en el web de la Universitat d'Alacant

Per a publicar en el web de la Universitat d'Alacant és necessari pertànyer a la comunitat universitària.

Actualment el web el manté majoritàriament el PAS i el PDI de la UA amb el suport del Servei d'Informàtica.

La publicació es realitza de diverses formes, principalment a través del gestor de continguts Vualà i la seua nova versió Vualà2, tots dos desenvolupats pel Servei d'Informàtica.

També existeix la possibilitat de publicar a través d'una eina de pujada d'arxius (similar a un FTP) i, a més, existeixen diversos servidors independents, la majoria associats als departaments.

Per a publicar en Vualà2, accedeix al seu web per a sol·licitar la creació d'un lloc.

També pots fer una sol·licitud per a crear un lloc amb la teua pàgina personal. En aquest cas, has de respectar la normativa d'ús dels recursos informàtics de la UA.

Si necessites ajuda, pots crear un comunicat d'assistència web.

Accedeix als llocs de Vualà i Vualà2 per a trobar més informació.

Si ja t'han assignat un lloc on publicar, utilitza com a nom d'usuari el teu correu institucional de la UA i la seua contrasenya per a accedir a Vualà o Vualà2 i començar a publicar:

Ací és possible veure un llistat de llocs web creats amb Vualà.

L'assignació de llocs web amb domini propi es realitza segons la normativa publicada en el BOUA.