Maquetació i plantilles en l'editor

En aquest document:

Botons maquetacióÚs de plantilles:

• inserir contingut de plantilla predefinida Botó Inserir contingut de plantilla predefinida.

Inserir contingut de plantilla predefinida

Icona plantillesLes plantilles permeten inserir estructures maquetades en el document de forma correcta i garanteixen el compliment dels estàndards web. La incorporació de noves plantilles és progressiva, i per tant, la quantitat creixerà en successives actualitzacions de VUALÀ.

Una plantilla està formada per columnes o àrees. Les columnes ocupen tot l'ample del document, deixant una separació entre elles. D'altra banda, les àrees, siguen 2 o tres, estan centrades en el document, mantenint també un espai entre elles.

En principi es recomana usar únicament text, i com a màxim imagenes o taules, dins de les columnes i àrees. La inserció d'elements avançats (per exemple, columnes dins de columnes, àrees dins de columnes, etc.) pot produir desajustaments en el document en el procés d'edició, i pot ser desalentador.

A continuació es detallen els tipus de plantilla existents:

Dues columnes

text de la columna de l'esquerra

Pots veure un exemple de pàgina amb dues columnes en el Servei de Gestió de Personal, Unitat dePAS .

Tres columnes

text de la tercera columna

text de la primera columna

text de la segona columna

Pots veure un exemple de pàgina amb tres columnes en una pàgina de VUALÀ en la secció de "Formats de Fitxer".

Dues columnes, esquerra

text de la columna de la dreta

Pots veure un exemple de pàgina amb dues columnes, esquerra en el Servei d'Infraestructures i Serveis, Oficines Bancàries en el campus.

Dues columnes, esquerra color

text de la columna de la dreta

Pots veure un exemple de pàgina amb dues columnes, esquerra color en la Biblioteca de Politècnica i Infermeria.

Dues columnes, esquerra color, dreta borda

text de la columna de la dreta

Pots veure un exemple amb dues columnes, esquerra color, dreta borda en la pàgina personal de Chelo Vargas Sierra.

Dues columnes, dreta

text de la columna de l'esquerra

Pots veure un exemple de pàgina amb dues columnes, dreta en el Secretariat de Mobilitat.

Dues columnes, dreta color

text de la columna de l'esquerra

Dues columnes, dreta color, esquerra borda

text de la columna de l'esquerra

Pots veure un exemple de pàgina amb dues columnes, dreta color, esquerra borda en la Unitat Tècnica de Qualitat.

Dues àrees

Nom d'àrea 1

Nom d'àrea 2

Pots veure un exemple de pàgina amb Dues àrees en el Servei de Gestió de Personal, Unitat de Planificació Docent.

Àrea i descripció

Nom d'àrea

Descripció

Pots veure un exemple de pàgina amb Àrea i descripció en el Servei de Selecció i Formació.

Tres àrees

Nom d'àrea 1

Nom d'àrea 2

Nom d'àrea 3

Pots veure un exemple de pàgina amb Tres àrees en el Departament d'Estudis Jurídics de l'Estat.

Slider horitzontal

Afig un àrea i la seua descripció. Quan punxem en qualsevol part del text de la capçalera, es desplega el corresponent a la descripció.

El seu funcionament no està optimitzat per a Internet Explorer.

Text de la capçalera

Text del detall.

Pots veure un exemple de pàgina amb Slider horitzontal en les X Jornades Xarxes d'investigació en docència universitària.

Servei d'Informàtica Gestor de continguts Vualà

Alacant (Spain)