Si no tens webcam disponible

L'alumnat o professorat que no tinga cambra, poden usar el seu telèfon intel·ligent com a webcam seguint els següents passos, en aquest cas per als usuaris d'Android i Windows:

• Telèfon intel·ligent i PC connectats a la mateixa WIFI.
  • DroidCam Wireless Webcam en el Telèfon intel·ligent, el llanceu i us dirà la IP de connexió.

• DroidCam Client en el PC, on posareu la IP donada pel telèfon i seleccionareu si voleu que el telèfon intel·ligent siga el dispositiu de Vídeo (Cambra)  i/o Àudio (Micro del mòbil).

La cambra us apareixerà com DroidCam Source X, i el micro com DroidCam Virtual Àudio, com podem veure en les imatges de configuració d'OBS (com a exemple). En la resta d'aplicacions, els seleccionaréiss igual en el lloc corresponent a la Cambra i el Micro.

• Cambra
  • Micro

Els usuaris d'iPhone i Mac, podeu usar un d'aquests dos programes:

Esperem que us siga d'utilitat.

Multimèdia en Xarxa

Servei d'Informàtica Servei de Videostreaming