NOTÍCIES I ESDEVENIMENTS

19/02/2019
Recomanacions per al manteniment dels teus arxius de Vértice

Davant el creixement dels arxius emmagatzemats en Vèrtex, hem detectat que seria molt convenient que, com a usuaris del nostre servei, es revisaren els continguts que es tenen emmagatzemats per a una millor catalogació i accessibilitat als usuaris.

24/03/2014
Un curs de Vèrtex 3º en el frontal global d'iTUnesU

El passat 19 de març un curs de la UA realitzat mitjançant vídeos tipus PUA ("Curs Python per a científics i enginyers" per Juan Luis Cano) va aconseguir el lloc 3º en el "TOP CURSOS" del frontal global d'iTunesU. iTunesU és el portal que Apple ha desenvolupat per a difondre materials en obert d'un gran nombre d'universitats i centres de formació superior de tot el món. La Universitat d'Alacant ofereix continguts a través d'aquest portal des de l'any 2010.

23/11/2012
Nou sistema de gestió d'emissions d'actes per Internet

S'ha engegat un nou sistema per a la gestió de retransmissions per Internet d'actes (videostreaming). Des d'ara, la gestió de les emissions per Internet d'un usuari es realitzarà des de l'eina de Campus Virtual, Vèrtex. Vèrtex compta amb un nou gestor d'emissions en directe des del qual l'usuari pot sol·licitar l'emissió d'un acte en directe, modificar la informació d'una sol·licitud ja realitzada, consultar l'estat de la seua retransmissió i en finalitzar la retransmissió, consultar les estadisticas de visualització o l'històric de totes les seues retransmiones.

02/11/2012
Creació de cursos i col·leccions en Vèrtex

S'ha afegit a Vèrtex una nova funcionalitat que permet agrupar vídeos (i/o àudios) que comparteixen una mateixa temàtica amb la finalitat de crear cursos o col·leccions. Els materials que formen part d'una col·lecció o curs es poden seguir gestionant de forma independent però mitjançant aquesta nova funcionalitat també es poden gestionar en bloc.  D'aquesta manera podem assignar metainformación (títol, imatge, resum, paraules clau, enllaços, etc.) en bloc a tot el curs o col·lecció i de la mateixa forma podem realitzar en bloc la publicació de tot el curs o col·lecció.

23/02/2012
Organitza els teus vídeos amb etiquetes

Ja està disponible la nova funcionalitat de Vèrtex per a l'organització dels materials multimèdia mitjançant etiquetes.

És possible crear etiquetes personalitzades assignant un text i un color per a identificar-les ràpidament d'una ullada. A més, amb aquesta nova funcionalitat es pot variar la visibilitat d'un conjunt de materials, simplement modificant la visibilitat de l'etiqueta comuna a ells.

22/02/2012
Gestió de versions disponible

Vèrtex compta amb un sistema de gestió de versions que permet agrupar totes les possibles variacions d'un vídeo. D'aquesta manera, a l'hora de visualitzar un vídeo, podrem accedir ràpida i fàcilment a totes les seues versions (en un altre idioma, amb una altra qualitat, etc.)

13/02/2012
Ja es pot editar els vídeos en vèrtex.

S'ha afegit la funcionalitat d'edició bàsica que permet les operacions d'extracció o supressió d'un fragment d'un vídeo de vèrtex. Visite http://si.ua.es/es/vertice/guia-de-uso/edicion-basica.html per a consultar la guia d'ús.
A aquestes funcionalitats s'afegiran unes altres en un futur com a titulació, superposició de logos, imatge dins d'imatge, fosos, etc.

31/01/2012
Modificació de les condicions per a la codificació de material audiovisual

S'han modificat les condicions que l'usuari accepta abans de poder codificar un material audiovisual. S'ha afegit un septimo punt en el qual es demana que si en el material que es va a codificar apareixen persones que no som nosaltres o materials que no són nostres, haurem de tenir el corresponent permís signat.

Per favor, revise de nou aquestes condicions o bé a través de Vèrtex (és l'enllaç que acompanya el botó de "Accepte les condicions enumerades en aquesta pàgina web") o bé a través d'aquesta pàgina web: Condicions de codificació

Vols trobar recursos multimèdia creats pels professors de la Universitat d'Alacant? Prova el cercador de Vértice:
Logo del buscador
Cercador de Vértice