Publicant una emissió en directe

Una vegada que des del Servei de Videostreaming s'ha confirmat la nostra sol·licitud de retransmissió en directe d'un esdeveniment, podem donar-li a aquesta retransmissió per Internet tota la difusió que considerem oportú. Una mateixa retransmissió pot aparèixer en diverses webs diferents la qual cosa augmenta la seua visibilitat i per tant augmenta també el nombre d'usuaris potencials que ho van a veure.

Publicant l'emissió en directe des de Vèrtex aconseguim a més que aqueixa publicació NO canvie ni deixe de funcionar quan obtinguem l'enregistrament de la mateixa. És a dir, si publiquem una retransmissió en directe en una pàgina de VUALA (per exemple) i li done publicitat a aqueixa pàgina, els usuaris podran seguir en temps real des d'aqueixa pàgina la retransmissió en directe, però a més, una vegada que el Servei de Videostreaming ens facilite l'enregistrament de la mateixa, aqueixa mateixa pàgina web mostrarà l'enregistrament (en diferit) del mateix. A tot aquell que li facilitem l'enllaç a la retransmissió en directe ara podrà veure l'enregistrament en diferit de la mateixa.

Procediment de publicació

Si la sol·licitud que ha sigut confirmada té marcada l'opció " Vull que l'esdeveniment siga públic ", aquesta retransmissió apareix publicada automàticament en els següents llocs:

1. Enllaç a la sala. Cada espai en la UA habilitat amb retransmissió per internet compta amb un enllaç web d'accés permanent i invariable. Pot consultar aquests enllaços directes des de la web del Servei de Videostreaming .
  2. Enllaç en l'agenda d'emissions per internet del Servei de Videostreaming. Pot consultar aquesta agenda des d'aquesta adreça web: http://si.ua.es/videostreaming/agenda-de-retransmisiones-en-directo.html
  3. Portal multimèdia de RedIRIS: ARCA . Es tracta d'un portal nacional de contingut multimèdia mantingut des de RedIRIS en el qual es publiquen els materials multimèdia i les emissions en directe de les universitats que formen part d'ell.

A més, en posar-se aquesta retransmissió en coneixement de la Unitat de Comunicació de la UA , aquesta podria aparèixer tant com a esdeveniment d'Actualitat Univeritaria o nota de premsa , com en qualsevol de les xarxes socials que es gestionen des d'aquesta unitat

A més d'aquests llocs de publicació, des de Vèrtex podem donar-li difusió a una retransmissió publicant la mateixa en:

• Pàgina en VUALA . Quan una sol·licitud en directe és confirmada pel Servei de Videostreaming, es creen en Vèrtex tants materials de tipus "DIRECTE" com a franges de retransmissió tinga la sol·licitud en directe. Per a publicar un material d'aquest tipus en una pàgina en VUALA tan sol he de seleccionar-ho, prémer sobre el botó "Gestionar Publicacions" i marcar l'opció VUALA. Des d'aqueix moment podré inserir aqueix material en qualsevol de les pàgines que gestione amb VUALA usant el botó de VUALA "Inserir mitjà embegut" i seleccionant aquest material. Si necessites més ajuda publicant un material en VUALA pots consultar l'ajuda de Vèrtex sobre publicacions en VUALA .
  • Blogs UA . Quan una sol·licitud en directe és confirmada pel Servei de Videostreaming, es creen en Vèrtex tants materials de tipus "DIRECTE" com a franges de retransmissió tinga la sol·licitud en directe. Aquests materials de tipus "DIRECTE" tenen ja el seu propi ANEU de la mateixa forma que ho tenen els demas materials multimèdia de Vèrtex i tenen una URL pròpia del tipus "http//vertice.cpd.ua.es/iddelmaterial". Amb l'email que rebem quan una sol·licitud és confirmada vénen els IDs de les diferents franges d'emissió. Podem usar aqueixos IDs per a publicar la nostra retransmissió en directe en un post d'un Blog UA de la mateixa forma que s'explica en l'ajuda de publicació de materials de Vèrtex en Blogs UA .

Si a més, vol inserir la seua retransmissió en directe a una pàgina externa a la web de la UA no dubte posar-se amb contacte amb nosaltres.

Servei d'Informàtica - Vértice

Alacant (Spain)