*CONEXION A LA XARXA DE LA UNIVERSITAT DE SERVIDORS *DEPARTAMENTALES Servei d'Informàtica

Logo Servei d'Informàtica   Servei d'Informàtica
Servei d'Informàtica

*CONEXION A LA XARXA DE LA UNIVERSITAT DE SERVIDORS *DEPARTAMENTALES

Els servidors departamentals seran administrats per personal propi del departament, responsabilitzant-se de la seguretat, manteniment i actualització.

Si es tracta d'un Servidor Web, li recomanem que consulte els serveis Suporte i assistència de pàgines web, la qual cosa pot alliberar al departament de totes les tasques relacionades amb el manteniment del servidor.

Per a connectar un nou servidor departamental emplene el formulari adjunt, indicant la ubicació, roseta de connexió, aplicació/és,  ports TCP/IP, i des d'on serà accessible.

Les sol·licituds s'enviaran  per escrit al Director del Servei d'Informàtica amb el vistiplau del director del departament o unitat corresponent. Veure model de sol·licitud.