Sol·licitud de Correu Electrònic Servei d'Informàtica

Logo Servei d'Informàtica   Servei d'Informàtica
Servei d'Informàtica

Sol·licitud de Correu Electrònic

Els usuaris d'aquest servei disposen d'una bústia situada en una oficina de correus electrònica administrada pel Servei d'Informàtica de la Universitat i poden arreplegar els seus missatges mitjançant qualsevol programa de correu que suporte el protocol POP3 (ex. Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook, Mail...) o IMAP (ex. Webmail, Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook, Mail...)

Per a accedir al servei de correu electrònic és necessari disposar de:

Per a les sol·licituds de bústies electròniques, així com la sol·licitud de noves contrasenyes, s'ha de dirigir a:

El nom de la bústia, més conegut com a adreça de correu electrònic o adreça E-mail, té la forma: bústia@oficina_de_correus. L'oficina de correus administrada pel Servei d'Informàtica de la Universitat d'Alacant té per nom ua.es, per tant, la bústia d'un usuari el nom del qual fóra Antonio Riquelme Martínez podria ser:

Estructura adreça de correu electrònic

Accciones sobre comptes en desús

El Servei d'Informàtica podrà realitzar les següents accions sobre aquells comptes que porten més del temps indicat sense efectuar lectures de la bústia: