Presentació Pildoras Formatives Universitat d'Alacant (PUA)

El Servei d'Informàtica disposa d'una sala d'enregistrament per a realitzar les pUA (Píndoles Formatives de la Universitat d'Alacant). Són vídeos de curta durada que serveixen com a suport als processos d'ensenyament+aprenentatge. Pot ser utilitzat pel PDI i PAS de la Universitat.

Les píndoles formatives de la Universitat d'Alacant han tingut una gran difusió en la comunitat Universitària des de la seua creació al juliol de l'any 2010. L'àmbit  de difusió és tan variat com a Graus, Màsters, Doctorats, secretaries dels centres, alumnat avalat per professorat, etc. Vertice permet agrupar tots els videos d'una temàtica similar i crear col·leccions de manera que l'alumne puga realitzar un curs complet on-line.

La Universitat d'Alacant disposa d'una sèrie de canals de difusió de tots els materials mitjançant l'ús de la plataforma de gestió de multimèdia Vertice. A partir d'ella, amb un simple clic el professorat pot veure publicats els seus video en els següents llocs:

Logo UACloud

Pildoras formatives PUAS