Antivirus Corporatiu per a la UA Servei d'Informàtica

Logo Servei d'Informàtica   Servei d'Informàtica
Servei d'Informàtica

Antivirus Corporatiu per a la UA

Actualment els antivirus corporatius són "Eset Nod32 Endpoint Antivirus" i "Panda Cloud Office Protection".

Aquests antivirus poden descarregar-se des d'UACloud - Campus Virtual estant connectats des de la xarxa de la universitat.

Qui no desitge instal·lar aquests antivirus pot recórrer a antivirus de programari lliure (alguns disponibles des de la nostra pàgina de Programes Recomanats).

ANTIVIRUS

És de tots sabut els greus perjudicis que a les empreses que utilitzen mitjos informàtics, per al tractament de la informació, poden causar els virus informàtics i altres tipus de malware. Açò fa necessari l'ús sistemàtic de programes antivirus.

A causa de la gran proliferació i innovació constant dels tipus de virus, no és bastant amb la possessió d'un antivirus, si no que aquest siga capaç de detectar i eliminar fins i tot als més nous. Per açò és convenient actualitzar periòdicament el programa antivirus.

La Universitat d'Alacant disposa de Llicència Campus anual de dos antivirus: Eset Nod32 Endpoint Antivirus y Panda Cloud Office Protection, que han sigut seleccionats per reunir les característiques adequades per a salvaguardar la integritat de la informació: gran efectivitat, prevenció, optimització i actualitzacions diàries.

DESCÀRREGA I INSTAL·LACIÓ

És molt recomanable desinstal·lar abans qualsevol un altre antivirus que tinga instal·lat.

Per a fer-ne la descàrrega heu d'estar connectats a la xarxa de la UA.

Podem descarregar qualsevol dels nous antivirus corporatius des d'UACLOUD - Campus Virtual: Altres Serveis:

• PAS: Altres serveis >> Internet >> Antivirus

• PDI: Utilitats >> Internet >> Antivirus

Descarregueu l'antivirus que hàgeu elegit (fent clic amb el botó dret del ratolí sobre l'enllaç) i instal•leu-lo posteriorment des del vostre equip:

En el cas de Nod32, si l'equip en què està instal·lant ha de poder actualitzar també des de fora de la UA, haureu de sol·licitar la llicència tal com s'indica en les instruccions d'instal·lació.

En el cas de Panda Cloud tingueu en compte que, per la seua tecnologia d'Intel·ligència Col·lectiva, necessita que el PC estiga connectat a Internet per a neutralitzar certes amenaces. A canvi, aquesta tecnologia minimitza el consum de recursos de l'equip.

MÉS INFORMACIÓ DELS ANTIVIRUS

RECORDEU: els instalables oferits en la web dels propis antivirus no són vàlids per a les nostres llicències
Els instal·ladors dels Antivirus són específics per a la Universitat d'Alacant.
Feu la descàrrega des dels enllaços disponibles en UACloud - Campus Virtual

Incloem els enllaços amb la descripció de cada antivirus i suport tècnic que ofereixen en les seues respectives webs. Recordeu que per a fer la descàrrega heu de seguir les instruccions de l'apartat anterior:

MÉS INFORMACIÓ SOBRE SEGURETAT INFORMÀTICA

El Servei d'Infomática de la UA difon informació, advertiments i recomanacions sobre amenaces informàtiques (malware del tipus virus, phising, spyware, adaware, keyloggers...) a través de diferents mitjans de difusió:

CONTACTE I ASSISTÈNCIA