Com treballar amb Moodle UA

Moodle és una plataforma de gestió de continguts educatius o LMS (Learning Management System). Disposa d'una col·lecció d'eines de diverses característiques per a ajudar el professorat a crear i gestionar tot tipus d'activitats i recursos útils per a l'aprenentatge que posteriorment seran accessibles per a l'alumnat a través d'Internet.

L'accés a Moodle UA es fa a través d'UACloud.

Accés a Moodle UA

Depenent del perfil, s'accedirà a uns o altres serveis:

• Coordinador/a d'assignatura: té la potestat d'afegir les assignatures/cursos que coordina a Moodle_UA, afegir grups de docència i professorat participant (amb permís d'edició i sense). És la persona encarregada d'importar l'assignatura del curs anterior, si vol.
  • Professorat: té accés a les assignatures que imparteix i que prèviament hagen sigut afegides a Moodle_UA.
  • Alumnat: té accés a les assignatures cursos en les quals està matriculat.

Moodle UA

Alacant (Espanya)