Estatus de finalització del curs

El bloc d'estatus de finalització de curs mostra què ha de fer-se perquè el curs es marque com completat .

L'ús d'aquest bloc solament té sentit si configurarmos el curs per a usar criteris de finalització d'activitats i del curs en si.

El professorat en aquest bloc disposa d'un enllaç per a veure l'informe de seguiment del curs.

Bloc d'estatus de finalització vist pel professorat

En l'informe pot visualitzar què activitats ha completat cada estudiant.

Vista reduïda de l'informe de finalització del curs

Els estudiants poden veure l'estat del seu propi avanç en el curs. En el bloc pot veure què criteris són necessaris perquè es marque el curs com completat. (Els criteris han de ser establits prèviament pels professors de l'assignatura).

Estatus de finalització del curs - vista d'estudiant

En punxar en " Més detalls " un estudiant veurà desglossades les activitats completades i les restants.

Informe detallat del progrés vist per l'estudiant

El bloc de finalització del curs pot tardar fins a 15 minuts a actualitzar-se.

Moodle UA

Alacant (Espanya)