Registre d'Activitats i Pla de Recerca

RAPIRAPI revers

Permet accedir a la plataforma d'estudis de doctorat. Registre d'Activitats i Pla de Recerca.

És el registre individualitzat tant de les activitats formatives transversals obligatòries, comunes i específiques, com d'aquelles que no siguen obligatòries però es considere oportú que figuren en l'expedient de l'o l'estudiant. Els documents justificatius seran revisats regularment pel professorat tutor.

També és el registre individualitzat del pla de recerca d'un doctorand o una doctoranda. Aquest document serà revisat pel professorat director de tesi.

L'Escola de Doctorat ofereix tota la informació necessària sobre el mòdul RAPI , tant per a estudiants com per a professors tutors, directors de tesis i membres de la Comissió Acadèmica.

Horari, dades de contacte i localització de la secretaria administrativa de l'Escola de Doctorat .

UACloud

Carretera Sant Vicent s/n