• lccm

Benvinguts al Laboratori de Creació de Continguts Multimèdia

El programa Professionals Digitals (www.profesionalesdigitales.es) ha sigut dissenyat per a impulsar la indústria nacional de continguts digitals a través de la capacitació dels futurs professionals i del foment de la col·laboració entre la universitat i les empreses del sector. Les universitats adherides al programa han desenvolupat una oferta formativa sobre els continguts digitals que es complementa amb els centres d'experimentació que hi ha en cada campus.

La  Universitat  d'Alacant    va començar  la seua  participació  en  aquest  programa a la fi del 2008, gràcies al com la  UA  va ser  dotada  amb  equipament  tècnic  divers  que  cobria  diferents  àrees relacionades  amb    la creació  de  continguts  digitals, tals com:

• Producció  Audiovisual  (equips informàtics, càmeres,  il·luminació,  microfonía,  taules    de barreges,  programari, cablejat, etc.)
  • Captura de Moviment (equips i programari associat de captura de moviment).
  • Realitat Virtual (granja de rendering, sala de RV i 3D, programari generació 3D, etc).

Aquest equipament s'ha centralitzat en un únic espai físic a l'abast de tota la comunididad universitària situat en la planta baixa de la Biblioteca General que se li ha denominat Laboratori de Creació de Continguts Multimèdia.

Reproducir

Laboratori de Creació de Continguts Multimèdia

Biblioteca General
Carretera Sant Vicent s/n