Pròximes novetats

Amb tots els suggeriments que ens heu fet arribar a través de la pàgina de suggeriments habilitada per a açò o d'altres lleres de la Universitat, s'ha intentat contestar a totes elles i anar desenvolupant el que sol·liciteu i que és viable. L'aplicació, com esteu veient no deixa de créixer i de millorar. S'està estudiant cadascuna de les millores que ens plantegeu, entre les quals cal destacar:

• Afegir més mòduls de Campus Virtual.
  • Afegir en el menú de Campus Virtual una zona que ens indique el resum d'informació del nostre Campus Virtual, és a dir, materials totals i els que estan pendents de descarregar, tutories realitzades i contestades, ...
  • Personalitzar el menú de Campus Virtual, permetent mostrar solament les opcions que ens interessen i ocultant la resta.
  • Generar un sistema de notificacions per a permetre que ens avise:
    • quan una tutoria ha sigut realitzada o contestada.
    • quan s'ha rebut una qualificació.
    • quan s'ha afegit un nou material.
  • Accés a la bibliografia de les assignatures i enllaç amb la biblioteca.

¿Què portarà la nova versió?

Doncs sí, acabem de publicar una nova versió i ja estem pensant que millores li podem afegir a l'aplicació per a millorar-la. En la nova versió, la 2.4, ara com ara es contempla que porte les següents millores:

• Nou sistema de refresc de la informació menys intrusivo.
  • Modificats alguns gràfics perquè s'adapten a la resolució del nou iPad.
  • CAMPUS VIRTUAL:
    • Modificat l'accés a Campus Virtual perquè no es guarde la informació d'accés.
    • Afegits avisos en el menú principal a manera de nombres sobre les opcions. A l'alumnat li indicarà els materials per descarregar i al professorat les tutories sense contestar i el total de materials als quals té accés.
    • TUTORIES:
      • Permet descarregar els documents adjunts a les tutories.
      • Permet configurar si es desitja o no que ens avise amb un globus quan hi ha tutories per contestar.
    • CONTROLS:
      • S'han afegit el comentari del professorat als lliuraments realitzats.
      • S'ha corregit el problema de les qualificacions.
    • HORARIS:
      • Corregit un problema gràfic.
      • Modificació del mòdul per a permetre sincronitzar en iOs 6.
      • Modificació del mòdul per a mostrar la informació de forma més visual.
  • DOCUMENTS:
    • Possibilitat de compartir els documents descarregats amb altres aplicacions.

Si tens més suggeriments, no ho dubtes i fes-nos-les arribar al més prompte possible.

Servei d'Informàtica iUA

Alacant (Spain)