Dades estadístiques de l'aplicació

DADES Al 10 DE FEBRER DE 2012

El nombre de descàrregues segueix creixent. S'ha notat molt l'època de tornada a classe (intervinguts de Setembre) i de tornada de Nadal amb nous regals. Actualment comptem amb més de 3.500 descàrregues de la versió per a iPhone i de més de 2.000 descàrregues de la versió per al sistema Android.

cal destacar que pràcticament des que eixim amb la versió per a iPhone, estem situats constantment entre les 200 aplicacions gratuïtes més descarregades en educació, on arribem a ocupar la primera posició el dia del seu llançament públic. Aqueix mateix dia arribem a estar en la posició 90 de la general absoluta d'aplicacions gratuïtes més descarregades a Espanya.

Quant a la versió d'Android, és de ressaltar la gran pujada que ha experimentat durant els primers dies de Febrer, amb un creixement d'un 30% en tan sol tres dies, passant d'entorn d'1.430 instal·lacions el 6 de Febrer a 2.060 instal·lacions a dia 9 de Febrer.

DADES Al 24 DE MAIG DE 2011

El nombre de descàrregues ha descendit com era previsible en estar arribant al "límit" d'usuaris potencials de la Universitat. Actualment comptem amb més d'1.700 descàrregues i estem en portes d'oferir una nova versió de l'aplicació en la qual s'amplien les funcionalitats del Campus Virtual.

DADES Al 6 DE MARÇ DE 2011

A continuació vam mostrar el gràfic de les descàrregues que ha tingut l'aplicació entre l'1 de Febrer de 2011 i el 6 de Març de 2011 setmana a setmana. cal ressenyar que es publicitó el 23 de Febrer, la qual cosa coincideix amb el repunt de les descàrregues.

Gràfic de les descàrregues de l'aplicació

En el següent gràfic es mostren, seguint el mateix criteri temporal, l'origen de les descàrregues de l'aplicació.

Gràfic amb l'origen de les descàrregues de iUA

Servei d'Informàtica iUA

Alacant (Spain)