Pàgines web sense format institucional

En l'actualitat, hi ha pàgines web allotjades en el servidor de la Universitat d'Alacant (http://www.ua.es) que no compleixen amb la normativa que estableix el Comitè Web i que a poc a poc s'aniran adaptant a la versió institucional conforme vagen sent sol·licitades.

Les pàgines generades amb el Gestor de Continguts de la Universitat d'Alacant, Vualà, no solament produeix pàgines amb format institucional, sinó que a més són totalment accessibles i garanteix el compliment de tots els estàndards. També es poden utilitzar altres eines per a publicar informació en el servidor de la Universitat d'Alacant, encara que en aquest cas no hi ha garantias del compliment dels estàndards definits pel Comitè Web.

Servei d'Informàtica Guia d'estil UA

Alacant (Spain)