Facultats i centres
Serveis administratius
Serveis generals
Objectius:
Crear un document principal. 1. Creu un nou document en blanc i vaja al menú Combinar. Després al quadre combinar i seleccionem pas a pas per l'assistent.
4. Prema en Cartes i premem següent pas.
Crear i associar un arxiu de dades.
Per a poder combinar necessitarem una font de dades. En aquest cas crearem una base de dades d'Acces 2007, però es pot utilitzar qualsevol font de dades que ben siga una base de dades o bé que tinga l'estructura de taula amb els noms dels camps en la primera fila.
1. Per a crear una font de dades seleccionem "crear una llista nova". Deixarem: TRACTAMENT NOM COGNOMS NOM DE L'ORGANITZACIÓ ADREÇA CIUTAT CODIGO POSTAL TELEFONO
7. Prema acceptar i guarde la font de dades.
8. Si ho desitja pot tornar a agregar nous registres. 10. Podem establir una sèrie de filtres perquè combine només amb aquells que vulguem (no de tots).
Inserir camps de combinació en un document principal. 1. En la barra d'eines de Combinar correspondència, prema en el botó Inserir camp combinació. Apareixerà en la pantalla una llista dels noms de camp.
Combinar un document principal i una font de dades. 1. Per a dur a terme la combinació i guardar els resultats en un nou arxiu, prema en botó Vestisca prèvia d'impressió i després Següent, complete la combinació.
Existeix la possibilitat de retocar cada carta de forma individual. També podrem combinar directament sobre impressora.
Combinar amb Etiquetes
Per a crear una combinació amb etiquetes, cal seleccionar Etiquetes en iniciar la combinació, seleccionar la grandària de l'etiqueta i finalment situar els camps en la primera etiqueta, després prémer a actualitzar tot el document (perquè el contingut de l'etiqueta s'estenga a la resta) i finalment acabar la combinació.
|