Saltar apartados

Classes

En el paradigma de programació orientada a objectes (POO, o OOP en anglès), un objecte és la unitat individual que en temps d'execució realitza les tasques d'un programa. Aquests objectes interactuen uns amb uns altres, en contraposició a la visió tradicional en la qual un programa és una col·lecció de subrutines (funcions o procediments), o simplement una llista d'instruccions per al computador. Cada objecte és capaç de rebre missatges, processar dades i enviar missatges a altres objectes de manera similar a un servei.

En el món de la programació orientada a objectes (POO), un objecte és el resultat de la instanciación d'una classe. Una classe és l'avantprojecte que ofereix la funcionalitat en ella definida, però aquesta queda implementada només en crear una instància de la classe, en la forma d'un objecte.

Descarregar PDF

Servei d'Informàtica Mootools


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464