Destinatari seleccionable per l'usuari

En ocasions, l'ús d'un qüestionari està destinat a la realització de sol·licituds d'assistència o suggeriments. En aquests casos pot ser d'utilitat que el propi usuari siga el que trie a quin destinatari vol enviar la petició.

Amb aquest objectiu, en els camps de tipus "desplegable" podem crear una llista d'emails predefinida perquè l'usuari esculla a quina adreça considera més convenient l'enviament del correu.

Per a açò, en crear el camp hem d'afegir les adreces de correu com a valor de cadascuna de les opcions. Una vegada que emplenem les diferents opcions, indicarem que el tipus de desplegable és "emails".

A l'hora de configurar el correu de confirmació, indicarem que l'email va dirigit a la unitat especificada per l'usuari, a través de la variable corresponent.

Destinatari de l'email

D'aquesta manera, l'usuari simplement ha d'escollir una opció del desplegable, sense haver de saber o cercar l'email concret. L'enviament del correu a una unitat o una altra és transparent per a ell.

L'usuari simplement visualitza un desplegable

Qüestionaris

Alacant (Spain)