Servei d'Informàtica

Problemes d'accés a UACloud - Campus Virtual

No aconseguisc entrar en UACloud.
No recorde la meua contrasenya.
Em mostra el missatge "L'email o la contrasenya són incorrectes"

¿Quin és el meu correu personal alternatiu?

Es tracta d'un compte de correu diferent al compte institucional que et facilita la UA.

És un correu que en algun moment hauràs facilitat a la UA (al preinscribirte, en accedir per primera vegada a la UA o després d'indicar-ho tu mateix en UACloud >> La meua configuració >> General >> Correu electrònic personal ):

• Si eres nou estudiant en la UA i vas a cursar estudis de Grau: És el correu electrònic que has facilitat en el sistema de preinscripció de la Generalitat Valenciana per a nous estudiants de Grau.

Dubtes: Oficina d'Informació - 965 90 34 56 - informacio@ua.es .
  • Si eres nou estudiant en la UA, t'estàs preinscribiendo i vas a cursar estudis de Màster, Doctorat, etc.: És el correu facilitat en el sistema de preinscripció UA (PreinsUA).

Dubtes: Oficina d'Informació - 965 90 34 56 - informacio@ua.es .
  • Si eres o has sigut membre de la UA (PDI/PAS/Estudiant): És el correu facilitat en UACloud > La meua configuració > General > Correu electrònic personal. Ha de ser un correu alternatiu, diferent al que et facilita la UA.

Dubtes: Oficina d'Informació - 965 90 34 56 - informacio@ua.es .
  • Altres casos: correu facilitat a la UA en el moment de l'alta.

Si eres tutor extern de pràctiques en empresa, és el correu facilitat a la Unitat de pràctiques en empreses de la UA o l'Oficina de pràctiques de la Facultat ( coordinacionpracticas@ua.es o unitats gestores de pràctiques).
Si el dubte persisteix serà necessari contactar amb l'Oficina d'Informació (965 90 34 56 - informacio@ua.es ) o la unitat corresponent.
És possible que no tingues inserit un correu personal o hages perdut l'accés a aqueix correu. Necessites que t'inserisquen un de nou. Contacta amb l'Oficina d'Informació (965 90 34 56 - informacio@ua.es ) o la unitat corresponent.

Una vegada tinga accés, ¿podria canviar posteriorment el meu correu personal alternatiu ?

Es pot canviar instantáteamente i en qualsevol moment des d'UACloud :

En La meua configuració >> General >> Correu electrònic personal :

Altres problemes d'accés a UA-Cloud

Quan intente accedir apareix el missatge de "ACCÉS BLOQUEJAT"

Haurà d'utilitzar la sol·licitud de nova clau d'accés de forma automatitzada, per a generar una nuevaa contrasenya

No puc accedir des del meu PC, però sí des d'un altre ordinador o navegador.
Em retorna a la pantalla de control d'accés a UACloud.

• Microsoft Internet Explorer:
  • Mozilla Firefox:
  • Google Chrome:

Si fa l'efecte que determinats enllaços no funcionen ("es queda en blanc") , normalment és perquè el seu navegador està configurat per a no permetre obrir noves finestres en prémer sobre alguns enllaços. Haurà de permetre finestres emergents (pop-ups) en el seu navegador , necessàries en algunes funcionalitats:

• Mozilla Firefox: Eines >> Opcions >> Contingut: assegurar-se que està desmarcat "Bloquejar finestres emergents"
  • Google Chrome: Configuració >> Mostrar opcions avançades >> Configuració de contingut: En la secció Pop-ups, "Permetre que tots els llocs mostren pop-ups"
  • Microsoft Internet Explorer: Eines (ALT+X) >> Opcions d'internet >> Privadesa: assegurar-se que està desmarcat "Activar el bloqueador d'elements emergents"

¿Com puc instal·lar un nou certificat de seguretat?

La instal·lació del certificat de seguretat depèn del tipus de navegador que utilitzes en internet. Per a conèixer el teu navegador i la versió que tens instal·lada, accedeix al botó d'Ajuda o d'Opcions situat en la part superior de la pantalla i punxa en "Sobre%u2026" o "Informació de%u2026"

Per a consultar els teus certificats de seguretat i verificar la seua configuració:

• En Microsoft Internet Explorer: Eines (ALT+X) >> Opcions d'internet >> Contingut >> Certificats.
  • En Mozilla Firefox: Eines >> Preferències >> Avançat >> Xifrat >> Veure certificats%u2026
  • En Google Chrome: Botó de menú >> Configuració >> Mostrar opcions avançades >> Administrar certificats

Sol·licitud d'Ajuda i Assistència TècnicaBlog del Servei d'InformàticaTwitterFacebook