Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Serveis
  Servei d'Informàtica

Problemes d'accés a UACloud - Campus Virtual


Recordeu que la contrasenya d'accés a UACloud - CV és la mateixa que la d'altres serveis oferits per la UA: Webmail, Vualà, Eina Qüestionaris, gestió de parts...

 

 

No aconseguisc entrar en UACloud - CV. No recorde la meua contrasenya
Em mostra el missatge L'email o la contrasenya són incorrectes

Heu de tenir en compte que la contrasenya és sensible a majúscules-minúscules.
Assegureu's que l'esteu introduint correctament i no esteu confonent O (oes) amb 0 (zeros).  

Podreu realitzar una sol·licitud de nova clau d'accés de forma automatitzada, sempre que hagueu facilitat un correu personal alternatiu (+info).

¿Com i on realitzar la sol·licitud d'una nova clau
(mitjançant el seu correu personal alternatiu)?

 

En aquesta pàgina, en la d'accés a UACloud i en altres llocs relacionats, t'oferim l'enllaç al formulari de sol·licitud de nova clau d'accés:

En el propi formulari es mostren les indicacions necessàries, així com accés a més informació si fóra necessari.

Quin és el meu correu personal alternatiu?

Es tracta d'un compte de correu diferent al compte institucional que et facilita la UA

És un correu que en algun moment hauràs facilitat a la UA (al preinscribirte, en accedir per primera vegada a la UA o després d'indicar-ho tu mateix en UACloud >> La meua configuració >> General >> Correu electrònic personal):

  • Si ja eres o has sigut membre de la UA (PAS / PDI / Estudiant)

És el correu indicat per tu en UACloud >> La meua configuració >> General >> Correu electrònic personal

(Ha de ser un correu alternatiu, diferent al que et facilita la UA)

  • Si eres nou estudiant en la UA i vas a cursar estudis de Grau.

És el correu facilitat en el sistema de preinscripció de Generalitat.

És el correu electrònic que has facilitat en el sistema de preinscripció de la Generalitat para nous estudiants de Grau.

Dubtes: consulta amb access@ua.es

  • Si eres nou estudiant en la UA i vas a cursar estudis de Màster, Doctorat, etc.

És el correu facilitat en el sistema de preinscripció de la UA (PreinsUA).

Dubtes: consulta amb la teua secretaria.

  • Altres casos: correu facilitat a la UA.

Per exemple, si eres tutor extern de pràctiques en empresa,

és el correu facilitat a la Unitat de pràctiques en empreses de la UA o l'Oficina de pràctiques de la Facultat .

Dubtes: consulta amb coordinacionpracticas@ua.es

Dades de contacte de les unitats gestores de pràctiques (telèfons, adreces de correu i pàgines web)

 

I si no tinc correu personal alternatiu o no tinc accés a ell?

Hauràs de contactar amb la teua unitat de referència per a identificar-te fefaentment i indicar un correu electrònic personal (alternatiu a l'institucional de la UA)

 

Una vegada tinga accés, on podria canviar posteriorment el meu correu personal alternatiu?

Es pot canviar instantáteamente i en qualsevol moment des d'UACloud:

En La meua configuració >> General >> Correu electrònic personal:

 

Altres problemes d'accés a UA-Cloud

 

Quan intente accedir apareix el missatge de "ACCÉS BLOQUEJAT"

Hauràs de dirigir-te a la teua "unitat de referència", on podrien indicar-te si hi ha alguna causa administrativa del bloqueig, podrien desbloquejar-te l'accés i podrien facilitar-te l'obtenció d'una nova clau si fóra necessari.

Cada col·lectiu ha de comunicar-se amb la seua unitat de referència respetiva:

 

No puc accedir des del meu PC, però sí des d'un altre ordinador o navegador.
Em retorna a la pantalla de control d'accés a UACloud.

Per a aconseguir un correcte accés a CV i una correcta visualització de totes les opcions, el navegador utilitzat ha d'estar configurat adequadament  (en la configuració per defecte dels navegadors funcionarà tot correctament). És essencial que es mantinga activat l'ús de les cookies i de les funcions de Javascript :

  • Microsoft Internet Explorer:
    • Javascript: Eines (ALT+X) >> Opcions d'internet >> Opcions avançades: "Restaurar configuració avançada".
    • Cookies: Eines (ALT+X) >> Opcions d'internet >> Privadesa >> Avançada.
  • Mozilla Firefox:
    • Javascript: Eines >> Opcions >> Contingut: "Activar Javascript".
    • Cookies: Eines >> Preferències >> Privadesa: "Acceptar cookies" (o "Recordar historial").
  • Google Chrome:
    • Javascript: Configuració >> Mostrar opcions avançades >> Configuració de contingut: "Permetre que tots els llocs executen Javascript (recomanat)". 
    • Cookies: Configuració >> Mostrar opcions avançades >> Configuració de contingut: "Permetre que s'emmagatzemen dades locals (recomanat)".

Si fa l'efecte que determinats enllaços no funcionen ("es queda en blanc") , normalment és perquè el seu navegador està configurat per a no permetre obrir noves finestres en prémer sobre alguns enllaços. Haurà de permetre finestres emergents (pop-ups) en el seu navegador , necessàries en algunes funcionalitats:

  • Mozilla Firefox: Eines >> Opcions >> Contingut: assegurar-se que està desmarcat "Bloquejar finestres emergents" 
  • Google Chrome: Configuració >> Mostrar opcions avançades >> Configuració de contingut: En la secció Pop-ups, "Permetre que tots els llocs mostren pop-ups" 
  • Microsoft Internet Explorer: Eines (ALT+X) >> Opcions d'internet >> Privadesa: assegurar-se que està desmarcat "Activar el bloqueador d'elements emergents"

Per a solucionar altres possibles problemes, li recomanem que elimine els arxius temporals, caché i cookies del navegador (disposa de vídeos de com realitzar aquest procés en Mozilla Firefox Chrome Internet Explorer ).

 

Com puc instal·lar un nou certificat de seguretat?

La instal·lació del certificat de seguretat depèn del tipus de navegador que utilitzes en internet. Per a conèixer el teu navegador i la versió que tens instal·lada, accedeix al botó d'Ajuda o d'Opcions situat en la part superior de la pantalla i punxa en "Sobre…" o "Informació de…"

Per a consultar els teus certificats de seguretat i verificar la seua configuració:

  • En Microsoft Internet Explorer: Eines (ALT+X) >> Opcions d'internet >> Contingut >> Certificats.
  • En Mozilla Firefox: Eines >> Preferències >> Avançat >> Xifrat >> Veure certificats…
  • En Google  Chrome: Botó de menú >> Configuració >> Mostrar opcions avançades >> Administrar certificats

 

 

 

 

Sol·licitud d'Ajuda i Assistència TècnicaBlog del Servei d'InformàticaTwitterFacebook