Servei de Consigna Servei d'Informàtica

Ir a contenido Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Menú
Serveis
Logo Servei d'Informàtica   Servei d'Informàtica
Servei d'Informàtica

Servei de Consigna

Aquest servei sorgeix com a resposta a la necessitat dels usuaris de la Universitat d'Alacant d'intercanviar arxius la grandària dels quals sobrepassa els límits establits pel servei de correu electrònic.

Inicialment podrà utilitzar aquest servei el professorat i el PAS.

Aquest servei està integrat en el Webmail de la UA, que ara permet indicar si els fitxers adjuntats en un missatge han de dipositar-se en la consigna en lloc d'enviar-se directament.

Si es tria dipositar en consigna, el destinatari del missatge rebrà un enllaç des del qual pot descarregar el fitxer. D'aquesta forma s'evita que l'enviament siga rebutjat per sobrepassar la grandària màxima permesa pel correu, així com saturar la bústia del destinatari.

El servei té les següents característiques generals:

RESPONSABILITATS

Continguts: És responsable dels continguts aquella persona que allotja els arxius. Tots els arxius allotjats en aquest espai han de respectar les lleis vigents així com les i el con Condicions d'ús dels recursos informàtics i de comunicacions de la Universitat d'Alacant i les Condicions d'ús del correu electrònic. Si el contingut de l'arxiu és sensible xifre-ho abans.

Seguretat: El responsable dels continguts ha d'assegurar-se que els arxius allotjats no posen en perill a la resta de la comunitat universitària.

 

Utilització de la consigna.

En els 3 primers passos procedirem com si es tractara d'un e-mail corrent.


1) Emplenar els camps de destinatari, còpia, assumpte...
2) Escriure el cos del missatge.
3) Adjuntar arxius.