Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
  Servei d'Informàtica

Accés remot: RedUA, RedIris, VPN

La Universitat d'Alacant ofereix als membres de la comunitat universitària diferents mitjans d'accés extern (des de fora de la UA) a recursos propis i contractats:

1. Red UA

Xarxa UA és una connexió a un PC Virtual (utilitzant l'usuari i contrasenya de la UA) que, fins i tot estant connectat des de fora de la UA, ens permet accedir als següents serveis:

Disposa de diferents formes d'accedir a RedUA, tant per a Windows com para MAC i LINUX (prema sobre l'enllaç per a accedir a les instruccions i guia d'ús)

Recorde que aquests enllaços també estan disponibles des de la targeta de l'aplicació "Xarxa UA" en el seu UACloud - Campus virtual.

2. RedIris

Els membres de la UA, utilitzant la seua identificació electrònica (usuari i contrasenya de la UA) tenen accés remot als recursos subscrits per la Universitat d'Alacant que estiguen adscrits al Servei d'Identitat de RedIris (SIR): Annual Reviews, Ebscohost, IEEE, IOP, Metapress, Nature, OvidSP, ProjectMuse, ProQuest, ScienceDirect, Scopus, SpringerLink, Taylor & Francis, Web of Knowledge, i Wiley.

Si accedeix per primera vegada s'aconsella fer-ho a través de l'ajuda:

Relació de recursos i ajuda d'accés

En cas de problemes d'accés des de casa als e-recursos empleneu aquest formulari de detecció d'incidències (dirigit a la Biblioteca Universitària)

3. VPN (només accessible per a Personal Docent i Investigador i Personal d'Administració i Serveis)

VPN va ser el primer accés remot que es va oferir per als recursos electrònics al PAS i PDI de la UA, i permet accedir des de l'exterior a certs recursos restringits a equips de la xarxa corporativa. En utilitzar aquest servei l'equip extern passa a formar part de la xarxa corporativa.

MOLT IMPORTANT:
L'accés als recursos restringits de la xarxa corporativa de la Universitat d'Alacant només està permès al Personal Docent i Investigador i al Personal d'Administració i Serveis d'aquesta Universitat per a ús exclusivament acadèmic. Facilitar aquest accés a personal aliè de la Universitat d'Alacant constitueix una violació dels drets de propietat intel·lectual i industrial dels proveïdors d'aquests serveis.

Sol·licitud d'Ajuda i Assistència TècnicaBlog del Servei d'InformàticaTwitterFacebook