Tercer nivell web de la Universitat d'Alacant VUALÀ

Pàgina corresponent a cada Unitat, Departament o Servei existent en la Universitat d'Alacant. Aquestes pàgines són mantenidad per aquests mitjançant l'ús de l'eina interna coneguda com Vualà, desenvolupada pel servei d'Informàtica de la Universitat d'Alacant, i que permet crear contingut corporatiu respectant els estàndards web. (Accés a documentació de VUALÀ).

Descripció del tercer nivell (vualà): s'estableixen 3 blocs generals que divideixen el contingut de la pàgina: la capçalera (1), el cos (2) i el peu (3).

Tercer nivel web VUALAEstructura general de la portada de la UA

Cabecera resaltada

1) Capçalera

La capçalera té com a objectiu principal mostrar la informació que identifica a la Universitat d'Alacant. D'aquesta manera, en la part central esquerra es mostra el logotip, i en la part central dreta, es mostra una imatge decorativa.

En la part superior de la capçalera tenim: a l'esquerra, el logotip de la UA i el selector d'idioma:

Menú idiomas de la parte izquierda de la cabecera Vualà

A la dreta, trobem les icones de Portada, Contacte, Mapa de la Web, Impressió, Impressió a PDF i Estadístiques; finalment, el cercador intern:

Parte derecha de la cabecera Vualà

En la part inferior de la capçalera trobem el menú general del lloc, en el quin, podrem accedir als diferents apartats de cada Unitat, Departament o Servei:

Menú de la parte izquierda de la cabecera Vualà

Estructura del cuerpo

2) CosBloques del cuerpo del tercer nivel web (Vualà)

Se subdivideix en 3 blocs principals:

1. El menú principal de la Unitat, Departament o Servei: dóna accés a tots els serveis que s'ofereixen, informació, etc.
  2. Pàgina de contingut: contingut de cada pàgina amb la informació corresponent.

Pie de página

3) Peu

Es mostra informació sobre l'última actualització i els enllaços a Portada, Contacte, Mapa de la Web, Impressió, Impressió a PDF i Estadístiques. Icones de validació del w3c i enllaços d'informació legal, etc.

Pie de una página de Vualá (tercer nivel)

Servei d'Informàtica Ajuda de la web Universitat d'Alacant

Alacant (Spain)