Com navegar per la web de la Universitat d'Alacant

S'explica en aquest apartat com s'estructura la web en els seus diferents nivells dins de la jerarquia. Així, quan es fa referència al primer nivell, estem parlant de la portada de la web. La portada està per sobre de totes les pàgines de la web de la UA en la jerarquia.

Cada vegada que premem un enllaç de l'àrea de contingut aprofundim un nivell, mentre que, prement enllaços de l'àrea de menús ens mantenim en el mateix. Només tornem al primer nivell en prémer sobre el logotip de la Universitat d'Alacant. La portada és un cas especial: l'àrea de contingut mostra notícies i l'àrea de menús és el que accedeix al segon nivell.

Jerarquia web de la UA:

Servei d'Informàtica Ajuda de la web Universitat d'Alacant