Sol·licitud per a treballar amb Vualà

Passos a seguir:

1. Descarregar i emplenar la sol·licitud que pots trobar en la pàgina de Web Corporatiu: apartat de "Sol·licitud de nova web". Emplena el formulari seguint les indicacions d'aquest. RECORDA, si disposes d'un lloc de publicació amb Composer pots sol·licitar un traspàs d'informació indicant "Desig traspasse d'informació" en la secció d'Observacions del formulari.
  2. Envia la sol·licitud per correu intern de la universitat al servei d'informàtica. Una vegada tramitada la sol·licitud rebràs un correu informant-te de la concessió dels permisos i convidant-te a començar a treballar en VUALÀ.

Consideracions finals:

• L'usuari i la contrasenya per a publicar amb Vualà seran les mateixes que correu electrònic de la universitat.
  • Per a publicar en Vualá estan permesos EXCLUSIVAMENT els correus PERSONALS pertanyents a la Universitat d'Alacant (acabats en ua.és o alu.ua.és). No són vàlids els correus institucionals.
  • Els navegadors que permet utilitzar optimamente el gestor de continguts Vualà són: IE versió 7 d'ara endavant i Firefox 2.0 d'ara endavant.

L'accés a VUALÀ és https://vuala.ua.es/

Servei d'Informàtica Gestor de continguts Vualà

Alacant (Spain)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464